Obserwują mnie

czwartek, 27 lutego 2014

Wielkanocne ozdoby (II)








13 komentarzy:

  1. Jajo piękne! Ale najbardziej urzekły mnie te kurki w kapeluszach:) Słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejrzałam posty:) Kilka pomysłów wdrożę o ile się uda :)
    Zazdraszczam tak zdolnych rączek . Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne :) Ja z kolei takich cudów nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te Twoje ozdoby. Szczególnie, to szydełkowe jajeczko!

    OdpowiedzUsuń
  5. hermosos los pollitos.y el huevito.
    saludos

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne i wesołe:) mnie szydełko parzy;) ale może kiedyś się przełamię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie! Chciałabym tak umieć:) Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze te kaczuszki i królik :)
    Gratuluję pomysłu !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde wpisane tutaj słowo. ;)